بگو داد بزن تا شب آی آدما ... غصه ای نیس اگه تلخین شما ها !!
فقط مزاحم شدم که بگم ما آدما که اشتباهاً برچسب آدم بودن بهمون خورده ، خیلی پستیم ! بی معرفتیم ! نا مردیم ! دو روییم ! حرمت رفاقتو نگه نمی داریم ! تو رفاقت با صداقت برخورد نمی کنیم ! جلو همدیگه بگو بخند داریم اما تا از هم جدا میشیم تا دلمون میخواد پشت سر هم دیگه حرف می زنیم !! میگیم : فلانی این طور آدمیه و همش فحش میده و بی تربیته و آدم درستی نیست و فلانی رو من اصلاً باهاش حال نمیکنم ... اما تا با خود فلانی صحبت میکنه ، به به و چه چهش می گیره ! قربون صدقه اش می ره ! به این میگن دو رویی ! ... والله دیروز به این فکر می کردم که با اینهمه صفتات منفی ای که ما آدما ( !!! ) داریم ... پس چه برتری ای نسبت به حیوون داریم ؟!!! ما آدما ( !!! ) باید بریم بمیریم ! بمیریم تا این دنیا سالم بشه ! از آدمای دو رو و پست عاری بشه ... تا دیگه شاهد برهم خوردن رفاقت ها نباشیم ... تا دیگه شاهد حاشا کردن و توجیه های الکی نباشیم ... تا دیگه ... شرمنده ها .. قاط زدم ... الان ساعت ۲ نصف شبه که دارم اینو تایپ می کنم ... نمی دونم والله ...
ولی با وجود این نامردایی که از دوست و آشنا دیدم ، کماکان نسبت به زندگی احساس خوبی دارم ... یه نفر هست که دوستش دارم ! به زندگیم جهت داده ... اون فقط آدمه ! فقط اونه که درد دلام رو گوش میکنه ... فقط اونه که منو از صمیم قلب دوست داره ... فقط اونه که درکم می کنه ... فقط اونه که ... دوسش دارم ... خیلی ...
در ضمن ... از بعضی از دوستان خواهش می کنم که تو نظرخواهی ، فحش ننویسن ... تو چت هر چی دلشون خواست به من بگن ... آره تو چت با هم تریپ داریم و این حرفا خیلی رد و بدل می کنیم و با هم حال می کنیم ... ولی در منظر عمومی این حرفا رو بیخیال شین ... ممنون ... فعلاً
نظرات 1 + ارسال نظر
فف یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:21 ق.ظ

هیچ کس کامل نیست مگر اینکه در دام عشق او اسیر شوی..........و تو نیز در دام عشقی گرفتاری و گرنه اوی از دیگران بهتر تو،برای دیگران همان انسان با همان اوصاف ساده......................................................
دوست عزیز چنان بر توسن سخن سوار و سرکش سخن رانده ای و واژه انسان را چنان معنا نموده ای که فراموش کرده ام که کرامت انسانی را گاهی می شود با عینک خوشبینی و مفهوم انسان بودن وانسان ماندن را با واژگانی زیبا وزیباتر توصیف نمود!!!!چشمها را اندکی باید شست،شاید جور دیگر توان دید.....جهان نه چندان بی نقص ما آینه رفتارگان ماست،هر آنسان که در آن نگریم همانسان بینیم!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد