به نقل از پیک نت

کانون های محاصره نظامی – جاسوسی ایران:

فغانستان، شمال عراق، پاکستان، ترکیه، ازبکستان و داغستان

263 پایگاه نظامی ایران

هدف گرفته شده است

مدرن ترین تکنولوژی جاسوسی به یکی از کشورهای همجوار ایران منتقل شده است.

درهفته های اخیر، حداقل 23 پرواز جاسوسی برفراز ایران انجام شده است

تشکیل یک دولت نظامی و یا شبه نظامی در ایران، تحریک آمیزترین و اشتباه ترین گزینه برای ریاست جمهوری آینده ایران است، چرا، که افکار عمومی جهان را متقاعد به جنگ طلبی و مداخله نظامی در منطقه خواهد کرد.

 

هفته نامه "المنار" چاپ فلسطین طی تفسیری که در تائید گزارش "سیمون هریس" گزارشگر روزنامه نیویورکر است نوشت:

چند کشور منطقه خاورمیانه و خلیج و اطراف ایران سرگرم جمع آوری اطلاعاتی در ایران هستند که زمینه‌ عملیات نظامی وسیع علیه ایران را فراهم می سازد.

المنار نوشت: بموجب اطلاعاتی که به این هفته‌‏نامه رسیده است، رایزنی‌‏های وسیع، آرام و محرمانه‌‏ای در نقاط اطراف ایران، برای تدوین طرح حمله نظامی به ایران در جریان است.

براساس این گزارش اطلاعاتی، این طرح نظامی، عملیات تجاوزگرانه وسیعی علیه شماری زیادی از اهداف در ایران است که با وسایل مختلف و حضور طرف‌‏های متعدد صورت می‌‏گیرد و آمریکا و اسرائیل بر این طرح و پیشبرد آن نظارت دارند.

اسرائیل در این رایزنی‌‏ها و نشست‌‏ها که در شمال عراق، ترکیه، افغانستان، پاکستان و برخی کشورهای اسلامی جداشده از شوروی سابق برگزار می‌‏شود شرکت دارد. این درحالی است که برخی از این کشورها روابط دیپلماتیک با تل‌‏آویو ندارند.

هفته‌‏نامه "المنار" به نقل از منابعی که نام آنان را ذکر نکرده می افزاید:

"جرج بوش" در آستانه تصمیم‌‏ نهایی در ارتباط با مسائل هسته‌‏ای ایران در آینده نزدیک است و به احتمال زیاد، این تصمیم، تصمیمی مبتنی بر استفاده از راه‌‏حل نظامی برای حل این مسأله خواهد بود.
المنار هشدار می دهد، که مرزهای ایران و افغانستان یکی از گذرگاه‌‏های اصلی و مهم عملیات نظامی خواهد بود

المنار، پیش بینی می کند:

ایران در سال 2005 میلادی در صدر اولویت‌‏های دولت آمریکا و اسرائیل قرار دارد و رایزنی های واشنگتن و تل‌‏آویو بر سر موضوع ایران ادامه دارد و دیدارهایی که "مئیر دغان" رئیس سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل ( موساد ) در پایتخت آمریکا و برخی کشورهای دیگر می کند برای بررسی و پیگیری حمله نظامی به ایران است.

المنار در ادامه فاش ساخت: در چارچوب تقویت فعالیت‌‏ها و قدرت تکنولوژیک مراکز اطلاعاتی اطراف ایران، جهت شناسائی و هدف گیری پایگاه های نظامی ایران، تجهیزات و وسایل تکنولوژیک پیشرفته‌‏ای در روزهای اخیر به صورت محرمانه به یکی از مراکز موساد در یکی از کشورهای نزدیک ایران منتقل شده است.

نگرانی‌‏های اسرائیل و آمریکا بر این امر متمرکز است که آیا تهران توانسته است یک بمب هسته‌‏ای آماده برای مقابله با هرگونه حمله به ایران خریداری کند یا نه؟ اگر چنین باشد، آنگاه ایران در لحظه مناسب، آن را اعلام خواهد کرد و این خود دگرگونی در موازنه قوا خواهد بود و کشورهای همجوار به گام‌‏های نظامی بعدی خواهند اندیشید.

تنها اسرائیل در هفته‌‏های اخیر، 23  پرواز جاسوسی با هواپیماهای مدرن بی خلبان بر فراز خاک ایران انجام داده است.

سازمان جاسوسی اسرائیل از مدتی پیش بر شمار نیروهای ویژه خود آن ده‌‏ها بار افزوده است. در این نیروی ویژه 60 تا 80  متخصص در سطح عالی برای انواع درگیری و فعالیت در پشت خطوط دشمن آموزش دیده‌‏اند. ایران، هدف اصلی برای فعالیت این گروه وابسته به موساد است و مقر اصلی آن در شمال عراق است.

یک مسؤول بلندپایه دستگاه موساد از آغاز سال جاری میلادی، مسؤولیت این مرکز را که بزرگترین مرکز جاسوسی در نزدیکی ایران به شمار می‌‏رود بر عهده گرفته است. همچنین تیم‌‏های نظامی اسرائیل نیز در کردستان عراق مستقر شده و آموزش افرادی را از میان کُردها در پادگان‌‏های ویژه در شمال عراق برعهده دارند.

المنار به نقل از این مسؤول اطلاعاتی می‌‏افزاید:

رئیس سازمان موساد 10 روز پیش در مقر موساد در اسرائیل با یک مسؤول بلندپایه کُرد دیدار کرده است.

اسرائیل معتقد است که ایجاد یک کشور مستقل کرد در شمال عراق به این معنا خواهد بود که پرقدرت ترین پایگاه‌‏ امنیتی و اطلاعاتی را در منطقه خواهد داشت.

دومین مرکز جمع‌‏آوری اطلاعات منطقه کُردنشین ترکیه است که دستگاه اطلاعاتی موساد در آنجا فعال است و دفاتری در خاک ترکیه دارد و این فعالیت بعد از دوره‌‏ای توقف در پی عملیات‌‏های انتحاری در استانبول برضد اهداف یهودی از سرگرفته شد و مراکز سوم و چهارم نیز ازبکستان و داغستان هستند.

تاکنون تنها شبکه‌‏های جاسوسی که اکثریت اعضای آنها خارجی نیستند از سوی مسؤولان ایرانی گرفتار شده‌‏اند. عملیات تعقیب یگان‌‏ها و گروه‌‏های جاسوسی که از مرزهای ایران عبور کرده‌‏اند در برخی موارد به کشف دستگاه‌‏های جاسوسی پیشرفته انجامیده که برخی از آنها ساخت اسرائیل است. در هفتم ماه ژانویه جاری در یکی از روستاهای هم‌‏مرز عراق با ایران یکی از این هسته های جاسوسی کشف شد.

آخرین گزارش‌‏های اطلاعاتی موجود در دستگاه‌‏های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل تأکید دارد که ایران درصورت ادامه وضع موجود، دستیابی خود به سلاح هسته‌‏ای را در نیمه اول سال 2006 میلادی اعلام خواهد کرد. بنابراین ضروری است که یک اقدام نظامی برای خنثی سازی این تلاش‌‏های ایران از طریق وارد کردن ضربات نظامی به 263 موضع نظامی در داخل خاک این کشور صورت گیرد.
کانون اصلی فعالیت های هسته ای ایران که تاکنون شناسائی شده محلی است در زیر زمین یکی از روستاهای مرکز ایران.

«لینک پیک نت »

  
 
                      
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد