لباسم را کندم افکارم عوض شد !
من نمی دونم بعضی از پسر ها چه جوری هستند ! کنارشون که می شینی همش یا متلک انداختن به فلان دختر و یا  صحبت از فلان دختر که دیروز بهشون خندید و اون روز براشون بای بای کرد ! یا اون روز رفتیم سینما پشت سرمون دو تا پسر و یه دختر نشستن ! داریم فیلم نگاه می کنیم که یهو !!!!! دوباره چند لحظه بعد باز !!!!! و همین طور ادامه پیدا می کنه تا ربع ساعت مانده با آخر فیلم که بلند می شند و می رن! آخه خاک بر اون سرتون این چه لذتی داره ؟؟ اونقدر بدبخت شدیم یعنی ؟!گاهی چششم رو ببندی که راحت تر می رسی به جایی ،هر چند همینا هم به خاطر اینه که خیلی ها چشماشون رو بستند .<<من نمی دونم شماها عمل اخلاقی و غیر اخلاقی رو چه طوری برای خودتون تعریف می کنین ؟ ولی من یک سری اصولی برای خودم دارم که احتمالا یا مختص منند و یا فقط به تعداد آدمهای کمی تعلق دارن برای مثال این رو قبول دارم که :" آدم با هر دگوری خاک تو سری نمی کنه " >>.بگذریم .

بیـا بریم تا مـــی خوریم !
شراب ملــک ری خوریم !
حالا نخوریم کی بخوریم
نظرات 2 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.iranwama.blogsky.com

سلام...
انسانهای تازه به دوران رسیده و ندید بدید دوروبرمون کم نیستن.

هیچکی سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 06:02 ب.ظ http://zooghal.blogsky.com

یاحق
خوبه!
خیلی هم خوبه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد